Waarom het verstandig is om een trainingsacteur in te huren, hoef ik je niet te vertellen. Je weet zelf hoe interactie, goede feedback en live scenario’s trainees kunnen helpen de training in praktijk te brengen.
Ik wil je vooral laten zien wat ik je te bieden heb als trainingsacteur.
Als trainingsacteur help ik deelnemers op een realistische en veilige manier te oefenen met agressiehantering. Of het nu gaat om verbale agressie, grensoverschrijdend gedrag of escalaties – ik creëer scenario’s waarin ze leren de-escaleren, kalm blijven en de controle houden.
Met directe feedback en praktijkgerichte oefeningen krijgen ze concrete handvatten om in de toekomst beter met agressie om te gaan.
Als trainingsacteur help ik deelnemers op een realistische en veilige manier te oefenen met agressiehantering. Of het nu gaat om verbale agressie, grensoverschrijdend gedrag of escalaties – ik creëer scenario’s waarin ze leren de-escaleren, kalm blijven en de controle houden.
Met directe feedback en praktijkgerichte oefeningen krijgen ze concrete handvatten om in de toekomst beter met agressie om te gaan.
In de zorg kom je vaak situaties tegen waarin gedrag moeilijk te plaatsen is. Als trainingsacteur help ik zorgprofessionals op een realistische en veilige manier oefenen met het herkennen, begrijpen en de-escaleren van onbegrepen gedrag.
Door levensechte scenario’s en directe feedback leren deelnemers beter inspelen op emoties, grenzen bewaken en met meer vertrouwen reageren in lastige situaties. Zo zorgen we samen voor meer begrip, rust en effectieve communicatie in de praktijk.
In de zorg kom je vaak situaties tegen waarin gedrag moeilijk te plaatsen is. Als trainingsacteur help ik zorgprofessionals op een realistische en veilige manier oefenen met het herkennen, begrijpen en de-escaleren van onbegrepen gedrag.
Door levensechte scenario’s en directe feedback leren deelnemers beter inspelen op emoties, grenzen bewaken en met meer vertrouwen reageren in lastige situaties. Zo zorgen we samen voor meer begrip, rust en effectieve communicatie in de praktijk.
Een goed gesprek voeren is één ding, maar een lastig gesprek effectief en zelfverzekerd aanpakken is iets anders. Als trainingsacteur help ik deelnemers realistisch oefenen met verkoop-, feedback- en slechtnieuwsgesprekken.
Door échte interactie en directe feedback leren ze beter inspelen op weerstand, helder communiceren en lastige boodschappen op de juiste manier overbrengen. Zo gaan ze met meer vertrouwen elk gesprek in.
Een goed gesprek voeren is één ding, maar een lastig gesprek effectief en zelfverzekerd aanpakken is iets anders. Als trainingsacteur help ik deelnemers realistisch oefenen met verkoop-, feedback- en slechtnieuwsgesprekken.
Door échte interactie en directe feedback leren ze beter inspelen op weerstand, helder communiceren en lastige boodschappen op de juiste manier overbrengen. Zo gaan ze met meer vertrouwen elk gesprek in.
Een goed gesprek voeren is één ding, maar een lastig gesprek effectief en zelfverzekerd aanpakken is iets anders. Als trainingsacteur help ik deelnemers realistisch oefenen met verkoop-, feedback- en slechtnieuwsgesprekken.
Door échte interactie en directe feedback leren ze beter inspelen op weerstand, helder communiceren en lastige boodschappen op de juiste manier overbrengen. Zo gaan ze met meer vertrouwen elk gesprek in.
Een goed gesprek voeren is één ding, maar een lastig gesprek effectief en zelfverzekerd aanpakken is iets anders. Als trainingsacteur help ik deelnemers realistisch oefenen met verkoop-, feedback- en slechtnieuwsgesprekken.
Door échte interactie en directe feedback leren ze beter inspelen op weerstand, helder communiceren en lastige boodschappen op de juiste manier overbrengen. Zo gaan ze met meer vertrouwen elk gesprek in.